Mesaj gönder
Ana sayfa Haberler

hakkında şirket haberleri Yıllık satış hedefine ulaşıldı! Sincan'da 10 günlük mükemmel bir tatil geçirdik!

Sertifika
Çin Hunan Fushun Metal Co., Ltd. Sertifikalar
Ben sohbet şimdi
şirket Haberler
hakkında en son şirket haberleri Yıllık satış hedefine ulaşıldı! Sincan'da 10 günlük mükemmel bir tatil geçirdik!

Yıllık satış hedefine ulaşıldı!Sincan'da 10 günlük mükemmel bir tatil geçirdik!

Geçen hafta sonu hava güzeldi, biz tüm personelin XINJIANG'a seyahat edecek.Sabah erkenden şirket kapısında buluşuyoruz ve ardından 10 günlük tatil için Urumçi'ye gelen uçağa biniyoruz.XINJIANG ünlü bir manzara noktasıdır.Oraya varıyoruz, personel oynamaya başlamak için sabırsızlanıyor.

Urumçi'ye varış

Urumçi'ye hoş geldiniz, Moğol dilinde en güzel otlak anlamına gelir.Güzel gezimiz havaalanı istasyonunda başladı ve dinlenmek için otele transfer.

Urumçi - Göksel Göl

Otelde kahvaltı saati 07:00 - 11:00 arasındadır, keyifli açık büfe kahvaltımızın tadını çıkarın ve hoş ve şoförümüz 08:30 civarında otel lobisinde buluşacak, ardından 1 saat parkın girişine gideceğiz.Dağlarda 40 dakikalık bir servis otobüsü yolculuğu ile yol üzerinde Kazak köyünü ziyaret ettik.Servis otobüsünden sonra, göl kenarına yürüyerek 10 dakika.Heavenly gölü çevresinde biraz yürüyüş yapmak için 2 saatimiz vardı, ya tekne gezisinin tadını çıkarın ya da teleferiği dağın zirvesine götürün, böylece Tian Shan Dağı'nın doğusundaki en yüksek tepe olan Bogda Zirvesi'ne yakın. Buzul ve güneşte parıldayan karla kaplı, mavi göl suyuyla ince bir tezat oluşturuyor ve muhteşem bir manzara oluşturuyor.

Burqin-Kanas

Heyecanlı gün!Dağ yolundan ilerliyoruz, Çin'in bozulmamış doğal manzarası nedeniyle "Dünyanın Saf Ülkesi" unvanına layık görülen Avrupa benzeri tek ekolojik alanı olan muhteşem Kanas Doğa Koruma Alanı'na gidiyoruz.Kanas Jiadengyu'ya vardığımızda öğle yemeği yiyoruz, ardından parkın merkezine gidin ve servis otobüsüne binerek ünlü Moon Bay, Dragon Bay ve Immortal Bay'i ziyaret edin.Servisten indiğimizde Kanas Gölü ve çevresini kuşbakışı görmek için Balık Köşkü'ne servis otobüsü turumuza devam edebiliriz.ya da ilgileniyorsanız gemi yolculuğunu deneyimleyebilirsiniz.Öğleden sonra otele yerleşeceğiz.akşam yemeği ve dinlenme.

kanalar

Sabah otelde güzel açık büfe kahvaltımızın tadını çıkarın ve bugün hala hiç görmediğiniz en güzel dağ gölü olan Kanas'ta kalıyoruz.Yılın dört mevsimi boyunca farklı renklere bürünen göl, bazen kristal mavisi, bazen koyu yeşil, hatta gri.Kanas'ta boş zamanın tadını çıkarabiliriz.son günün saati yetmiyorsa bugün koydan diğerine yürüyerek fotoğraf çekme şansınız olacak.
Ziyaretin ardından Jiadengyu'ya geri dönüyoruz ve otele transfer oluyoruz, İyi dinlenin.

hemu

Sabah, açık büfe kahvaltımızın ve Kanas'ın gün doğumunun tadını çıkarın.Ardından ünlü Tuvas köylerinden biri olan Hemu Köyü'ne geçiyoruz.Hemu'nun girişine varıyoruz, yine de köye giden servis otobüsünü değiştirmemiz gerekiyor.
sakin köy, sığır ve koyun sürüleri, sıcak ve misafirperver yerliler, Ne güzel ve gizemli bir yer!

burkin

Otelde açık büfe kahvaltının ardından 4 saatlik Burqin yolculuğuna çıkıyor, Beş Renkli Plaj'da gün batımının tadını çıkarıyor, Rengarenk kumsalda yürüyor, kendimizi rüya aleminde gibi hissediyoruz.Eşsiz lav manzarası, morumsu kırmızı, vandyke kırmızısı, sarı ve açık yeşil çamurtaşı, kumtaşı ve çakıldan oluşuyordu.Bu, Burqin'in en güzel rengarenk Sahili, doğanın şaheseri ve mucizesidir.
Akşam Burqin'de caddeyi dolaştık, boş zamanımızın ve lezzetli atıştırmalıkların tadını çıkardık.Ve geceyi Burqin'de geçiriyoruz.

Naraty

Bugün rehberimiz ve şoförümüz sabah bizi alacak.Yaklaşık 4-5 saatlik bir sürüşle ünlü mera Narat Çayırına gidiyoruz.Varışta Naraty Air Prairie'nin tadını çıkardık.Naraty, dünyanın dört ünlü çayırından biri.güzel manzaranın tadını çıkardık ve Kazak yaşam tarzını keşfettik.

Pub Zaman : 2022-08-26 10:57:21 >> haber listesi
İletişim bilgileri
Hunan Fushun Metal Co., Ltd.

İlgili kişi: Ms. Florence Tang

Faks: 86-731-89853933

Sorgunuzu doğrudan bize gönderin (0 / 3000)